
FAQ
Hvis du ønsker å stenge SYB-kontoen din, kan du gjøre det via profilen din i appen. Alternativt ber vi deg sende en e-post til info@shareyourbusiness.com, og vi vil sørge for at kontoen din blir fjernet.
Du kan endre innstillingene for varsler i systeminnstillingene på mobilenheten. Vi viser til produsentens instruksjoner om hvordan dette gjøres. For å avslutte abonnementet på e-postene våre, kan du klikke på lenken "AVABONNER" nederst i e-posten og følge instruksjonene.
Du kan enkelt endre passordet ditt når som helst i appen under "Min konto"-fanen. Hvis du ikke husker passordet ditt og ikke kan logge på med mobilnummeret ditt, klikker du på "Glemt passordet ditt?"-knappen på påloggingssiden for å motta en e-post med instruksjoner om hvordan du oppretter et nytt passord.
Alle brukere på plattformen kan se en brukers navn, profilbilde og deres anmeldelser. Når en klient har akseptert et tilbud fra en fixer, kan begge parter se hverandres kontaktinformasjon, og deretter kontakte hverandre. For mer informasjon om hvordan Share Your Business håndterer brukernes personopplysninger, se vår personvernerklæring.
